To je tak, když datum vydání má nejvyšší prioritu a musí se hra dokončit v daném čase ať to stojí co to stojí. Prostě marketingové oddělení je dnes nejvíce upřednostňované a ze studií se staly pouhé továrny na peníze. Vydají cokoliv, jen aby se to prodávalo. Nikoho už nezajímá kvalita. Chrlí vše, jen v takové úrovni, aby nikdo neremcal, ale aby z toho byly co nejvyšší zisky. Dnes už existuje jen hrst studií, které dělají AAA hry a nutně nespěchají s vydáním. Když s hrou nejsou spokojeni, tak oddálí datum vydání a zůstanou třeba v práci přesčas, nebo prostě na tom dělají déle.
Napadá mě třeba Dan Vávra a Illusion Softworks + Warhorse Studios (Ne 2K CZECH), ale jsou i v zahraničí.
Někdy to udělají i Ti, kteří normálně na vydání spěchají, pokud jim na daném titulu opravdu záleží a obávají se, aby nedopadl špatně. Nicméně je to čím dál častější problém více společností. Kdyby nebyli tak moc tlačeni do nějakého termínu, nebyli by třeba ani tak ve stresu a nenasekali tam mnohdy tolik chyb.
Jinak napsat, že je nějaký problém ve vývoji hry neřešitelný, je fakt pouhá sprostá výmluva.
Odpovědět0 0
Pravdu díš. Mám Batmana rád, tohle si nezasloužil a může za to jen chamtivost Warner Bros. Vývojáři už po vydání té první verze tvrdili, že to nepůjde spravit a že byli pod tlakem a museli to vydat.
Odpovědět0 0